Kalendáre a diáre 2018
Peračníky a vrecká
PILOT Frixion
Novinky 2017
Magnetické tabule
MILAN Capsule Ballpen
Kolekcia Schole
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAQ Často kladené otázky

1. Môžu v e-shope nakupovať len ľudia so živnosťou, alebo aj bez živnosti? 

E-shop JUNIORPAPIER je určený pre všetkých zákazníkov, či už pre podnikateľov alebo fyzické osoby. 

2. Môžem nakupovať produkty aj v maľom množstve napr. po jednom kuse?

Zákazník si môže objednať ľubovoľné množstvo kusov to znamená aj po jednom kuse. Informácie o balení sú určené pre maloobchody a veľkoobchody, ktoré majú záujem o nákup celých balení.

3. Mám záujem o určitú farbu alebo dizajn výrobku, ako ho objednám?

V prípade, že je pri výrobku viacero farieb alebo dizajnov, ale všetky výrobky sú pod jedným objednávacím kódom, je potrebné pri kompletizácii objednávky napísať do objednávky kód danej položky a danú farebnú špecifikáciu.

4. Som nový zákazník a mám záujem o dealerské ceny, čo je treba?

Základom je vykonať registráciu nového zákazníka telefonicky alebo emailom, oznámiť požiadavku na udelenie dealerských cien. Tieto ceny Vám pridelíme v prebiehu pár minút, takže už vaša prvá objednávka môže byť vytvorená s výraznou zľavou.

5. Som nový zákazník a mám záujem o platbu na faktúru s určitou splatnosťou, čo je treba? 

V prípade nového zákazníka platba na faktúru nie je možná, platbu je možné zrealizovať ako zálohovú faktúru, kedy Vám po uhradení danej sumy pošleme tovar alebo formou dobierky.

6. Som stály zákazník a mám záujem o platbu na faktúru s určitou splatnosťou, čo je treba?

Pri výbere spôsobu platby zaškrtnite "Platba vopred- zálohová faktúra" a do poznámky uveďte, že si želáte vystaviť faktúru.

7. Kde zistím svoju aktuálnu hodnotu bodov vo vernostnom programe? 

Každý zákazník si môže po prihlásení do svojho konta jednoduchým kliknutím na ikonu "Vaše body"  v hornej lište zistiť koľko bodov nazbieral.

8. Ako si môžem uplatniť body nazbierané vo vernostnom programe? 

Ak sa zákazník rozhodne, že za nazbierané body chce určitý darček z našej ponuky, postup je jednoduchý. Treba napísať email na junior@juniorpapier.sk alebo telefonicky na 034 773 42 03 a nahlásiť o aký darček máte záujem. Darček Vám doručíme v čo najkratšej dobe, prípadne ak nebude daný typ skladom, navrhneme Vám podobný ako náhradu.

9. Ako si môžem uplatniť zľavový kupón?

Pri daľšej objednávke si v košíku vyplníte políčko určené na vloženie zľavového kupónu.