Doprava zdarma
Osobný odber sa vyznačuje:
- objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne na našej pobočke v Malackách alebo v Nových Zámkoch
- keď bude Váš tovar pripravený k odberu, budete informovaný e-mailom alebo telefonicky,
- pri osobnom odbere je možnosť platiť v hotovosti, platbou vopred (zálohová faktúra) alebo vykonať on-line platbu kartou,
- pri osobnom odbere si neučtujeme žiadne poplatky, je celkom ZDARMA.
UPOZORNENIE: Prosíme našich zákazníkov, aby počkali na potvrdenie (e-mail a SMS), že je tovar nachystaný k odberu, predídeme tým nedorozumeniam a Váš nákup bude plynulejší a pohodlnejší.
Doručenie "Expres balík na adresu" prostredníctvom Slovenskej pošty sa vyznačuje:
- doba dodania zásielky je najneskôr do 2 pracovných dní od expedovania zásielky,
- po expedovaní zásielky budete informovaný e-mailom a sms správou,
- polohu zásielky môžete sledovať na základe referenčného čísla balíku prostredníctvom administrácie zákazníka alebo na tomto odkaze
- v prípade, že Vás poštový kuriér nezastihne na uvedenej dodacej adrese, nechá vo vašej schránke oznámenie o uložení zásielky (úložná doba je maximálne 18 dní, ak nie je zásielka do tejto doby vyzdvihnutá, vracia sa k nám späť),
- objednávku zasielanú Slovenskou poštou je možné uhradiť pri prevzatí zásielky tzv. na dobierku, prípadne pred odoslaním bankovým prevodom alebo platobnou kartou,
- poplatok za dopravu je 4,50 € s DPH.
Doručenie "Balík na poštu" prostredníctvom Slovenskej pošty sa vyznačuje:
- doba dodania zásielky je najneskôr do 3 pracovných dní od expedovania zásielky,
- doručenie na ľubovoľnú poštu v SR, až 1450 odberných miest,
- po expedovaní zásielky budete informovaný e-mailom a sms správou,
- polohu zásielky môžete sledovať na základe referenčného čísla balíku prostredníctvom administrácie zákazníka alebo na tomto odkaze
- podmienkou poskytnutia služby je uvedenie mobilného telefónneho čísla alebo e-mailovej adresy - pre oznámenie o uložení zásielky namiesto “žltých lístkov“ v schránke. (úložná doba je maximálne 18 dní, ak nie je zásielka do tejto doby vyzdvihnutá, vracia sa k nám späť),
- poplatok za dopravu je 3,60 € s DPH.
Doručenie "Balíkobox" prostredníctvom Slovenskej pošty sa vyznačuje:
- doba dodania zásielky je najneskôr do 24 hodín od expedovania zásielky,
- aktuálne je po celom Slovensku k dipozícii 142 BalíkoBOXov, ktoré sa nachádzajá na strategických miestach - zoznam nájdete na tomto odkaze
- po expedovaní zásielky budete informovaný e-mailom a sms správou,
- fungujú nonstop 24 hodín denne, 7 dní v týždni
- podmienkou poskytnutia služby je uvedenie mobilného telefónneho čísla alebo e-mailovej adresy - pre oznámenie o uložení zásielky
- poplatok za dopravu je 3,60 € s DPH.
UPOZORNENIE - Pri preberaní zásielky si skontrolujte stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená čierna fólia , firemná páska s logom JUNIOR alebo iné poškodenie balíka. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr nenesieme zodpovednosť za poškodenie zásielky pri preprave prostredníctvom prepravnej spoločnosti.
- objednaný tovar je doručený prostredníctvom kuriérskej služby SPS do 24 hodín od expedície
- zákazník, ktorý si zvolí tento typ dopravy, by sa mal v čase doručenia zdržiavať na adrese, ktorú uviedol v objednávke (je to najvhodnejší spôsob dopravy v prípade, ak si želáte doručiť zásielku do zamestnania). V prípade, ak Vás nezastihne kuriér spoločnosti SPS na dodacej adrese, bude Vás telefonicky kontaktovať a dohodne sa s Vami na ďalšom postupe doručenia.
- po expedovaní zásielky budete informovaný e-mailom a sms správou,
- polohu zásielky môžete sledovať na základe referenčného čísla balíku prostredníctvom administrácie zákazníka alebo na tomto odkaze
- poplatok za dopravu je 4,50 € s DPH.
UPOZORNENIE - Pri preberaní zásielky si skontrolujte stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená čierna fólia , firemná páska s logom JUNIOR alebo iné poškodenie balíka. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr nenesieme zodpovednosť za poškodenie zásielky pri preprave prostredníctvom prepravnej spoločnosti.